Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Cerita Nikah Kahwin IV- Orang kahwin March

               Assalamualaikum readers ^_^ Aku just nak hapdate kat engkorang yang aku punya ke'bizi'an dan kesengalan dah sampai tahap isu2 bulan Mac di hapdate pada bualn April. Kui kui kui. Mak aih, bila sampai cuti sekolah jek, berlambak-lambak orang kawen kan. Aku pulak 'musti attend' punya event aje ada 4. Itu termasuklah event kawan-kawan, sepupu dan bapak sedaraku. Bukan semua pun dapat pergi. Ada jugak yang terkena dua majlis hari yang sama. Bila jadi macam ni, terpaksalah wakilkan sesiapa dari famili aku pergi. Macam hari tu, aku dengan B nak pergi Seremban, aku suruh ateh attend majlis Khairi kat kampung aku. Kirimkan hadiah aje. Oklah jugak kan, tanda ingatan + tanda kita meraikan dan mendoakan pengantin baru. Ha, kat bawah ni antara kad diorang.

Ada banyak lagi kad, tapi lepas majlis ntah ke mana2 perginya.
Ni pulak, teaser gambar kahwin pengantin baru Mac 2013, hehe~~

Faizal & Adliah. Gambar ni masa majlis di Kulim. Aku pergi dekat Seremban. Rumah Alia.

Abang Rahim a.k.a 'babyboy' dan pasangan. Senior Komander Kesatria kat UiTM dulu.

Khairi & Pasangan. Ni majlis kat Melaka. Masa kat kampung aku wakilkan ateh sebab aku pergi wedding Alia kat Seremban.
Kak Anje & pasangan. Cantik giler siot. Senior komander Kesatria UiTM jugak.

Fairuz & pasangan. Girlfren Arwah Hafizul, senior Komander Kesatria dulu.
Alhamdulillah, she's moving on & jumpa cinta baru. Semoga Peyuh bahagia sampai syurga =)

Aida & Pasangan. Ex- Classmate since Darjah 2 - Form 5.

My dearest sister & pasangan. Zura & Hafiz. Tak sia2 saya bagi laluan akak kawen dulu. You are super gorgeos dear ^_^
Ni sepupu aku yang patut kahwin bulan 5. Jodoh dia sampai dulu =)

               Oklah, in next entri, aku cerita lagi pasal wedding2 yang aku pergi hokkey. Assalamualaikum.

              

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol