Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Happy Birthday Baby Hoerbiger!!

Ingat lagi masa tu April 2010 kalau tak silap. MD kami masa tu, Mr. Sathick empunya diri telah memanggil beta masuk ke ofis beliau. Cewah, haruslah dramatik kan.

"Do you know you're the youngest employee of Hoerbiger? You're 23 isn't you?"

"Yes Mr. Sathick. I guess I'm the youngest here."

"No. No. I've seen the whole profile, cudn't find anybody below 23. You're the youngest Hoerbiger's employee not just here, but all over the world. You're Hoerbiger's baby!"

Haha. Mati-mati aku ingat pasal ape lah dia panggil aku. Huhu, tu cerita boss lama aku. Selepas tiga tahun, aku pun slow2 menjadi semakin kertu dan mereput dek osteoperosis di Hoerbiger ^__^
Last year, ada machinist baru masuk. 21 tahun. So, Hoerbiger dah ada baby baru nampaknya. Mengapa ini semua harus berlaku? Aku tidak diperlukan lagi, dunia ini sangat kejam!! Ok, over dramatik pulak.

Jelous tak? Haruslah jelous. Budak ni dah mulakan career dia sangat awal. Lagi awal dari aku kot. Maknanya dia ada very2 bright future kat sini (by the time umur dia macam aku, dia dah lagi kaya dari aku, hohoh). Disebabkan nature kerja kami adalah supply & SERVICE, maka opkos la machinist2 ni sumer adalah orang2 yang super duper penting kat sini. Sebagai tanda penghargaan kami, kami celebrate birthday dia yang ke-22 kat ofis, belated pun belated la. Asalkan sambut hokkey!

Opps, lupa nak introduce. This is our Baby. Asyraf ^_^


<Asyraf> Awww, malu pulak saya.
 
<Abg Azli> Kadang2 dua campur dua tak semestinya jadi empat. Tak caya tengok tangan saye nih. Nampak ni, dua, dua, dua puluh dua. V campur V jadi W. Harhar, hape aku merepek nih.

<Chandra> Kalau tak sebab ada degree engineering, mesti saya dah jadi actress kat Bollywood. Boley nyanyi chamak chalo dengan Shah Rukh Khan. Huhu

<Kak Ja> Korang tengok ni, Kak Ja buat magik. Tengok ayam ni elok2. 1..2..3.. Tadaa, sudah masuk perut saye ^_^

<Asyraf> Macam tak cukup lilin je nih. Tak syok tiup nih.
  
Ini semua POYO!!!!

Syyyyhhh....

<Aku> Kalau awak tak nak beli pun takpe. Kalau nak beli tu, BERLEBIH-LEBIHLAH sedikit.

Abg li carik epal jek..Kek bagi orang lain makan. Isk isk isk....

<Boss> Makan2. Dah kenyang, sila sambung buat keje.

Yummy, yummy. Apple Crumbled.
P/s: ok, semua dialog adalah rekaan aku semata-mata. Kui3x....


No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol