Rumah Yang Kosong

Dah lebih empat bulan tinggal di rumah ni. Dan dah lebih tiga bulan abah tinggalkan kami. Rumah ni masih kosong. Sama macam mula-mula masuk dulu (sebab tu takde gambar). Cuma riuh-rendah dengan penghuninya saja. Dengan suara budak-budak kecik, suara nenek, suara ateh bebelkan Izzah. Bila abah pergi, mood nak renovate rumah pun dah pergi sekali. Tambah pulak bajet kami terbatas. Kita takde orang derma 2.6B nak renovate rumah cecantik.
Harapnya nanti akan murah rezeki nak hias rumah bagi cantik-cantik. Siapkan halaman yang luas tu, bagi selesa Adam nak main, berlari. Jatuh pun tak luka sana-sini. Semoga murah rezeki anak-anak. 

#Al-fatihah Abah

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol