Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Western Breakfast untuk B

Assalamualaikum mommies.
Baru-baru ni masa kami pergi Mesra Mall, B belikan aku toaster. Yang jenis kapit tu. Dalam banyak-banyak barang yang aku duk pujuk-pujuk dia belikan (vacuum cleaner, steam iron, sofa, meja makan, kitchen cabinet, etc,etc,etc,......), toaster jugak yang B belikan. Kononnya selalu sangat order roti bakar kat kedai. Baik buat sendiri, jimat.
Alkisah bila dah ada toaster ni, B hari-hari mintak nak breakfast roti bakar. Western sangat (tangan di dada, mata ke atas). Tak kisah. Senang je pun tak sampai 5 minit nak prepare. Tapi yang herannya, tak boring ke hari-hari makan ni? Pagi ni breakfast toast lagi.

Ni breakfast B pagi ni.
Aku? 
Aku pagi ni dah baham nasik dingin sepinggan, lauk gulai terung semalam punya. Teh O suam. Tak kuasa aku makan roti bagai. Tak kenyang. 

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol