The Most Wonderful Gift

What would be the best gift for your kids?
You would say love and affection right? Cliche' but true. Lagi 10 hari birthday Adam. Teringin sangat nak hadiahkan sesuatu kat anak sulung ni. Kalau asyik cakap mama dah bagi sepenuh perhatian dan kasih syang kat anak-anak mama, jawabnya sampai ke tualah Adam & Aisya tak merasa hadiah birthday. Huhu.
Paling sedih ialah tahun lepas masa kami sambut birthday Adam yang pertama, arwah akinya ada lagi. Kebetulan aki sebelah abahnya pun ada datang. Meriah sangat walaupun just buat makan kecil-kecilan. Aisya lagi kesian, sempat 3 bulan je merasa kasih sayang aki.
Tahun ni semua tinggal memori. Birthday Adam kali ni mamanya teringin nak beli.......


PIC SOURCE
takpun.....
PIC SOURCE
Nampak macam membazir dan memewahkan anak tak kalau beli mainan-mainan cenggini ek? <Garuk-garuk kepala>
 
 
Papepun, mereka berdualah sebenar-benar harta bagi aku. Muka dua beradik ni dah besar sangat. Mama pun dah tak muat masuk dalam gambar.
#Alfatihahabah.


No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol