Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Selamat Tahun Baru 1435H

Selamat menyambut awal Muharam semua.

Azam tahun baru korang?

Aku, tahun ni nak beranak dah, so nak jadi ibu yang baik. Amin.

Nak habiskan baca buku yang aku dengan B beli banyak-banyak tu.

Kalau boleh nak gemukkan B sikit.

Tahun ni B nak beli rumah, kena belajar balance antara jadi suri rumah, ibu, isteri dan wanita berkerjaya jugak. Semoga Allah permudahkan segala urusan aku.

Erm, tu jelah dulu. Banyak-banyak nanti tak mampu nak buat. Ok, korang, semoga kita semua lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. Jom baca Doa akhir & awal tahun.

Update: Tahun lepas abah imamkan bacaan doa, kami sekeluarga aminkan. Tahun ni, En. Suami yang imamkan bacaan doa. Semoga Allah S.W.T tajali aku dengan keteguhan iman untuk jadi makmum yang yang baik untuk imam aku. Amin.



No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol