Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friso Gold Step 3

Assalamualaikum mommies.
Beberapa hari lagi Adam akan cukup setahun umurnya. aku upgrade susu Adam dari Frisolac (rumusan bayi) kepada Friso Gold Step 3. Aku upgrade pun sebab nampak macam badan Adam dah tak montel cam dulu. Badan dia tak semakin susut, tapi tak naik banyak. TAmbah lagi dah makin buas, merangkak sana-sini. Adam kan jenis yang tak mau makan. Aku harap, dia dapat khasiat yang dia perlukan bila minum susu untuk baby umur 1 tahun ke atas ni.
Aku tak terus beli yang dalam tin. Aku beli yang dalam kotak dulu sebagai trial.


Tengok dulu Adam minum 2, 3 hari ni macam mana. Kalau ok, baru aku beli yang dalam tin macam Frisolac Adam minum sekarang.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol