Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Our 3rd Anniversary

Alhamdulillah.
Genap 3 tahun pernikahan kami. Tiga tahun lepas, tarikh ni (malam ni dalam pukul 9 lebih) B tengah jabat tangan Tok Kadi dan dengan bersemangatnya melafazkan akad dan lepas tu dengan rasminya dia telah menghadiahkan title 'Puan' pada aku. Thihihi. Dahla semalam birthday aku. Berganda-ganda bahagianya. Cuba tengok Daisypath ni. Cantik angkanya.

Kahwin 3 tahun.
Adam 2 tahun.
Aisya 1 tahun.
I'm blessed. Ini sahaja hadiah terindah untuk aku. Ini lebih dari cukup.

Terima kasih sayang. Terima kasih sebab bagi saya peluang menikmati cinta. Terima kasih sebab jadikan hidup ini indah.
Bunga ni bukan dia belikan aku, aku yang yang belikan untuk dia. Appada B.

Last but not least, kami ada dua baby yang comel dan pandai. =)

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol