Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Scarffeya Buat Sale!!

Assalamualaikum mommies.
Skrol skrol Ig siang tadi tengok-tengok melintas la sales Scarffeya. Aku memang dah lama gilakan baju-baju Scarffeya. Tapi selalu tak sempat sebab laku macam goreng pisang panas. Selalunya, mesti size S dah habis tinggal size yang besar-besar je. Contohnya blouse kat bawah ni. Berdarah mata tengok model ni pakai. Tapi sampai sekarang Scarffeya tak restock balik. Pants pun diorang tak restock. Wuwuwu (menangis di bucu katil).
Inilah sales yang dimaksudkan. Kalau tiap kali birthday, founder dia akan buat sales macam ni, aku harap dia akan celebrate birthday 5 kali setahun. Heheh.

Baju kurung punya sales memang gila-gila punya. Sebab selalunya baju kurung Scarffeya punya harga RM200++ yang membuatkan fikir berkali-kali kalau nak beli. Tapi during sales kali ni jadi RM100++ saje. Hah, gila tak gila?
Aku dah lama mengidam baju kurung Hana ni. Sejak mula-mula diorang release teaser kat IG lagi aku dah save sebab nak beli. Sekali baju yang baru release pun diorang buat sales sekali. Dan hari sales nya pulak jatuh di hari gajiku yang mulia ini yakni 27hb. Maka dengan rakusnya aku pejamkan mata transfer duit untuk beli dua pasang yang cantik menarik tertarik kau memang da bomb nih. Hampeh betul Scarffeya, lari bajet la aku bulan nih. Sape suruh buat baju cantik-cantik sangat hah?

Nanti bila dah sampai kita pakai dan buat OOTD ye. Hikhik.

Update: Barang kita dah sampai pada 1 Oktober. Waah, tak sabar nak try.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol