Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Anugerah Terindah


Assalamualaikum...

Tanggal 10 Mac 2014 lalu, tepat 6.09 petang saya selamat melahirkan seorang bayi lelaki. Alhamdulillah, beratnya 2.80kg, sihat walafiat, cukup sempurna tubuh badannya dan sangat comel di mata saya. Hari ini sudah 32 hari usianya.

InsyaAllah, saat-saat kelahiran baby saya ceritakan dalam entri yang lain. Tak dapat digambarkan dengan kata-kata saat saya tatap wajah dia. Pertama kali saya dakap dia dalam pelukan saya, rasa seperti dunia dan seluruh isinya milik saya sorang.

Adores his eyes so much

Nama diberi, Muhammad Adam Falahuddin B. Mohd Hafizuddin. Muhammad, cahaya teragung. Adam ialah manusia pertama tercipta dan Falah ertinya kemenangan/kejayaan. Anugerah terindah Allah buatku. Amanahku, syurga duniaku, pengikat kasih sayang aku dan B. Rahmat dalam rumahtangga kami. Buah hati aki dan nenek. Moga anak ibu jadi insan yang baik-baik. Memiliki akhlak yang indah seindah namamu. Terima kasih Allah...

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol