Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Shopping Barang Adam & Baby (Tommee Tippee Feeding Bottles) - Part 5

Assalamualaikum mommies. 

Bila cerita pasal shopping, terujanya tu agak keterlaluan sikit kan, kan, kan. Tolonglah cakap yang korang pun macam gitu jugak bukan aku sensorang jek.
Macam yang korang sedia maklum, aku tengah menunggu cahayamata kedua aku, Inshaa Allah jika tiada aral, seorang puteri. Jadinya, excited sangat-sangat nak barang-barang baby warna pink. Dulu masa Adam tak merasa nak warna-warna pink.

Dah lama aku ushar Tommee Tippee Starter Kit warna pink ni. Comelnyeee.


Tapi mungkin dah tak ada rezeki aku, kedai baby (yang tak seberapa di Kemaman ni), FB dan website yang aku survey-survey tak ada stock untuk starter kit ni. Dulu, masa ada stock, aku pulak belum confirm gender baby. Entah lelaki entah perempuan. Nak beli biru atau nak beli pink. Sekarang bila dah confirm, stock tak ada pulak.

Finally, FB Tommee Tippee FSO ada upload Newborn Gift Set ni. Comel kan. ^_^ Ikut pengalaman aku, rugi je beli botol susu 5 oz banyak-banyak. Adam lepas 2 bulan, susu 5 oz dah tak cukup dah. Baik beli banyak botol 9 oz (which I already bought masa Expo Mid Valley ritu). Hasil dari pertimbangan yang dikaburi rasa extra teruja nak botol susu pink, aku grab la set ni satu. Nak tunggu orang bagi lambat sangat. Aku pun hadiahkan satu kat diri sendiri. Hehe. Macam aku pulak yang nak guna. 


Sebenarnya, 3 orang doktor dah scan dan cakap aku bakal dapat babygirl. Tapi, ketentuan Allah S.W.T pasti mengatasi segala ilmu dan teknologi yang dimiliki manusia. Andaikata baby aku ni ditakdirkan babyboy, maka redho jelah dia hisap botol susu pink ni. Kihkihkih.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol