Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

My First Ariani

It's true. 
I never have an Ariani or Fareeda before. Nealofar ada sehelai. Itupun B suruh beli sebab nak ambik hati kawan dia yang baru bukak Butik Nealofar dekat Kuantan City Mall. Baru pakai sekali masa Raya Haji. Aku beli beberapa hari sebelum Elyas lahir. Sempat lagi dalam sarat-sarat tu merayau shopping barang baby dekat KCM. 
Aku memang limitkan harga tudung aku tak lebih RM30 sehelai. Huhu. Bapaknye kedekut kan. Sebab tu dalam almari aku tak ada Ariani, Fareeda, Nealofar, Radiusite, Sugarscarf dan benda alah apa lagi namanya. 
Tapi baru ni along datang rumah. Dia bagi sehelai Ariani, baru pakai sekali masa raya katanya. Dah tak nak, dia bagi aku. Cantik warna + lembut je kainnya. Aku pakai hari ni pergi kerja. 
Ok tak aku pakai Ariani?
P/s: Aku tak pakai jenama-jenama di atas bukan sebab boikot ke, sabotaj ke apa, sebab mahal je. Sebab nak jimat. Takde nak memburukkan produk siapa-siapa. Rezeki masing-masing kan.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol