Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Bila Tua Nanti


AKU & B

Orang selalunya kekasih jadi kawan, tapi kami kawan jadi kekasih.

Kami 1 kolej, 1 universiti.

Masa kat kolej, B ada awek. Saya single.

Masa kat U, saya ada pakwe. B single.

Tapi kami bestfren all the way.

Saya yang pujuk B masa dia break.

B pulak pujuk saya masa saya break. 

B selalu ada untuk saya masa saya susah @ senang.

& dia slalu cari saya masa dia susah + break up je.
Masa senang dia enjoy dgn colleagues dia la. Hampeh B. #@$*#%$&%*$

B datang masa saya konvo. (1st time B jmpa famili saya)

Saya ada masa B konvo. (memangla, time 2 dah kapel)

Famili saya sayang B (seyes ni. Slalu bekap B bila kami gaduh >_< )

Famili B sayang saya (Hehe, perasan.)

Kami lahir May 1987 @ Ramadhan 1408H.

B matang, pelupa, simple, buta warna, kelakar, pandai, hormat orang tua, sayang binatang, berjimat-cermat & sangat sayangkan saya.

Saya childish, details, complicated, manja, kuat majuk, tak suka budak, sayang binatang, boros & sangat sayangkan B.

Saya nak tua beruban sama2 dgn B. Amin.



Sekarang, baru nak masuk fasa ke-3. (^_~)


No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol