Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

1, 2, 3 Bertukar!!


Update: Aku draft entri ni masa end of year tahun lepas, lepas banjir tapi tak pasti kenapa tak publish. Lupa kot. Godek-godek semua draft terjumpa entri ni. Sekarang dah beranak, anak dah besar pun.

Weekend lepas aku ikut B balik kampung. Sampai terlepas check up baby. Kena pergi pagi-pagi Selasa baru ni.

Sampai je rumah ma, jeng, jeng, jeng............


Sampai besar gedabak muka aku dengan B pada bunting kahwin dalam rumah. Segan I tau, hehe.
Balik kali ni, gambar konvo B dah masuk dalam frame besar. Tergantung elok kat dinding rumah. Muka aku pulak elok je capap kat bawah tu.

Isu perbincangan kali ni mestilah pasal banjir aje. Cerita kat ma abah betapa teruknya banjir kat Kemaman baru ni. Diorang pun ada tengok kat tv, tp dengar secara live dari salah seorang mangsanya for sure la lagi menarik.

Dalam entri lepas kan aku ada cerita pasal obsesi aku tengok muka hubby aku. Apa lagi, balik kampung baru ni, aku pun bukak album-album lama ma pastu snap gambar-gambar B yang lama-lama. Masa B kecik-kecik dulu.

Dah cakap orang obses, semua gambar pun aku geram. Nak bawak balik, takut kena lempang dengan ma, aku pun snap je kat Ipad aku.

B masa baby ^_^ Omey, omey..

Toothless

Posing tu yang tak tahan tu.

Masa ni raya, B cakap

Penuh muka dia jek dalam album ma.

Tengok tu. Muka dia lagi.

Dengan moksu.

Clockwise: Abe long, B, Emi, Mamat, Iwe. Alif baby lagi kot masa ni.

B dan Mamat. Kat belakang tu tak sure siapa.

Nampak macam pemalu tapi tak pun sebenarnya. Mihmihmih.

Mat bunga.

Hero-hero ma.

What's with the 'm' haircut?

Dah besar, dah hensem. Haha.

Dear baby,
          Mama tulis entri ni untuk sayang bila besar nanti baca blog mama ni, dapat tengok muka babah masa kecik-kecik dulu=)
Abah comel, tapi mama lagi comel, oopss!!
   

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol