Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ilmu Baru Untuk Aku


Masa tengah check news feed kat FB, aku terjumpa dua entri ni dan rasa ianya sangat berguna. Ada antara fakta yang diberitahu, aku tak pernah tahu langsung. Contohnya pasal saiz perut baby tu. Ya Allah, terharu sangat baca. Patutlah dulu aku masa dalam pantang sampai pernah menangis kenapalah baby ni menyusu sepanjang masa. Sangat penat.




Aku sangat suka pengisian dan cara Ummi ni menulis. Semua yang dia cakap, memang aku alami sendiri. Baby menyusu sepanjang masa macam tak kenyang-kenyang, baby sentiasa nak didakap, bimbang susu tak cukup pekat & tak mengenyangkan, bimbang susu tak cukup untuk baby. Sebab tu lah pandangan pakar sanagt penting. Aku ada share benda ni kat FB, tapi takut  one day tak jumpa cari dah. So, better share kat sini. Harap bermanfaat untuk all mommies and mommy to be jugak. 

Happy Breastfeeding ^_^

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol