Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sign Report Card Mak Su Izzah


Kenangan semasa masih bergelar tunangan orang.
Kenalkan, ni Mak Su Izzah. Adik aku yang paling bongsu. Masa ni baru darjah 1.

Semalam mama aku kena pergi skool. Sign report card Mak Su Izzah. Sekarang Mak Su Izzah dah darjah 3 tau. Aku kerja, so terpaksalah diorang angkut Adam sama. Masa mama jumpa cikgu Mak Su Izzah, Adam duk dalam kereta dengan umie dia. Apalagi, selfie la diorang. Pastu ateh (umie Adam) hantar whatsapp kat aku. Terkezut mak tengok anak teruna dia dah pandai ber'selfie' bagai.


"Gelak terkekeh-kekeh dia tengok muka ateh, ngah. Huduh gamoknye."
Camtulah lebih kurang ayat ateh dekat whtspp


Tengok, angkat kening pulak.






Jujurnya, aku sangat jeles bukan aku yang dalam gambar tu bersama Adam. Sejak berkerja ni, tersangatlah limited masa yang aku dapat spend dengan Adam. Malam aje. Adam pun dah nampak rapat dengan nenek lagi dari aku. 

Dulu masa kecik doplohpat jam dengan aku jek T_T Me so sad.

Back to Mak Su Izzah, dia dapat no. 3. Kurang satu markah di belakang budak yang dapat no 2 dan beberapa markah dari yang dapat no 1. Sebab dia dapat B subjek Math. Kalau aku dan along dulu, jangan kata dapat B, kitorang tak dapat no 1 dalam kelas je, bisinglah mama aku dan berguni-guni la bebelan yang bakal kami terima. Ni, Mak Su Izzah rilek je tak kena marah langsung. 
Untonglar ko dik.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol