Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Throwback - 30th Anniversary Aki & Nenek (1984-2014)


Patutnya anniversary aki dan nenek 15hb April, tapi kami tunggu sampai Ibu (along) balik baru sambut sama-sama. At last, 25hb April baru ni kami sambut anniversary aki & nenek yang ke-30, 1984 -2014. Alhamdulillah.

Ibu ditugaskan untuk beli kek, umie (ateh) kena masak & mama a.k.a aku goyang kaki. Heheheh. Choi, sedap mulut korang cakap aku malas kan. Aku kena jaga baby lah. Kan aku sorang je ada anak kecik (alasan much?).

Yang spoilnye, entah macam mana ibu boleh tulis anniversary ke-29 kat atas kek tu. Dia boleh lupa pulak yang umur dia tu dah 29 tahun. Maknanya aki dengan nenek dah kahwin 30 tahun. Appada. Ko ingat ko muda lagi ye cik kak? Malam tu kami-kami saja yang ada dekat rumah. Abang long, abang teh, aku, along, ateh, abah, mama, Izzah dan anak-anak kami. B kerja malam.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh aki.

Kek yang salah tulis. Hihi

Asal kek aje, mesti Ammar Faris yang teruja lebih.

Meh nekma suap Ammar.

Aki pulak suap.

Nenek suap aki.

Dah tua-tua pun haruslah romantis.

Entah apalah yang lucu sangat.

Happy 30th Anniversary Aki & Nekma. Semoga terus kekal bersama & bahagia sampai syurga. Will give up everything for the sake of your happiness. Love both of you.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol