Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Terjebak - Simply Siti

Assalamualaikum mommies.
Semalam ada cerita aku dah start shopping barang-barang baby kan. Sebenarnya aku ambil kesempatan shopping barang baby sebab kebetulan aku pergi Kuantan. Dan aku pergi Kuantan sebab aku settlekan urusan membayar lawyer fees untuk rumah kami. Hari tu aku ada buat permohonan keluarkan duit KWSP akaun II untuk bayar lawyer fees. At last, aku guna duit bonus aku buat bayar lawyer fees, duit KWSP tu aku buat pelaburan. Miahahahaha.
Maka dengan itu, settlelah satu lagi step dalam episod pembelian rumah kami. Bila dah settle, hati pun dah senang, haruslah ajak B pergi shopping. Dah alang-alang sampai Kuantan kan. Selain dari beli barang-barang Adam, aku pun ada beli sikit barang untuk aku sendiri. This time nak try produk Simply Siti pulak. Sebelum ni pernah pakai face cleanser dia aje. Best. Muka terasa lembut je lepas pakai. Dia 2 in 1. Boleh guna sebagai cleanser dan boleh guna sebagai masker jugak. Mana tau kot-kot lepas ni muka jadi cam orang Korea pulak. Verangan much?

Terjebak dengan produk Simply Siti lah pulak.

Celak dan sharpener baru. Yay!!

Free gift. Shopping kat guardian lebih dari berapa hengget ntah baru dapat ni. Bagi kat B.

Simply Siti liquid foundation dan compact powder. Kaler gold gitu.

B selalunya kalau jalan-jalan dia mesti excited nak beli toys untuk Adam. Lori lah, ape lah. Kadang-kadang kita pun naik heran anaknya nak main ke bapaknya? Dah kalau untuk anaknya yang bapaknya bersungguh sangat tu dah kenapa?

That day kitorang belikan Cathy The Caterpillar untuk Adam. Colourful. Bulat-bulat. Tapi bila bawak balik macam tak seronok je benda alah tu. Adam nampak macam lagi excited nak kunyah Si Cathy daripada nak main-main dengan dia.

Makanan ke ni mama?

Adam suka Cathy mama!!

Nom, nom, nom.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol